viernes, 4 de diciembre de 2009

Presentación

¡Hola a todos! :)

Para empezar a presentarnos vamos a deciros que este Blog esta lo hemos creado unas alumnas que cursamos 1º de Bachiller en Florida Secundaria de Catarroja, en Valencia, que tenemos entre 16 y 17 años y nos llamamos Jéssica Jiménez, Laura Sevilla y Laura Navarro.
Utilizaremos este Blog para presentar un trabajo de Filosofía acerca de la Ética comunicativa o de dialogo. Para hacerlo más sencillo nos hemos repartido el trabajo de la siguiente forma:

- Jéssica Jiménez será la documentalista, se encargará de realizar todos los textos que publiquemos en el Blog.
- Laura Sevilla será la especialista en producción de audiovisual, es la encargada de buscar todas las fotos y demás archivos audiovisuales que publiquemos.
- Laura Navarro será la diseñadora gráfica y la experta en informática, que se encargará de que el Bloc tenga buen aspecto y todo este en orden.

Por último, y no por ello menos importante, os dejamos el documento para que por vosotros mismos sepais las pautas de este trabajo:



Esperemos que sea de vuestro gusto y que sepais valorar nuestro trabajo.
Un saludo y un fuerte abrazo para los Bloggers.
| LJL |

3 comentarios:

  1. Falten elements en la presentació, per exemple com s'haveu repartit el treball, en quin assignatura, quina és l'utilitat que en l'escola li aneu a donar, de quina escola sou... Es clar que moltes més dades es podrien donar que feren més atractiva la vostra presentació.

    Poseu el document al final i desprès de les dues línies que el presenten i no al contrari i sobre tot entreu al codi, busqueu el tamany i de manera proporcional feu-ho més gran.

    ResponderEliminar
  2. Cal reordenar les entradres en el sentit de la lectura, invertint les dates de creació de les entrades en opciones de entrada.

    Escriviu bé....

    Reviseu el menú lateral en quant a l'organització i hi ha gadget que tarden molt en carregar.

    Les etiquetes estan per ampliar: assignatura, ètica, Habermas ... han de ser referides als temes dels quals parleu. Fins i tot vídeos o presentacions poden servir. Serveixen per localtizar la informació al si del bloc.

    ResponderEliminar
  3. CAl treballar alguns elements com l'ordre de les entrades (invertir), les etiquetes que no estan desenvolupades, però la veritat heu fet un bon procés de treball i el resultat ho mostra.

    ResponderEliminar